Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 marca 2014

Fajny opis na msp

Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie..
S.Z.K.O.Ł.A. - Specjalny Zakład Karno-Opiekuńczy Łączący Analfabetów.
Regulamin dobrego ucznia - gdy szkoła się pali, gaś ją benzyną!
W życiu nie ma GAME OVER, jest tylko NEXT LEVEL :)
Faceci są jak telefon - albo zajęty, albo pomyłka
Są dni, są chwile, są ludzie i debile.
Szkoła jest jak narkotyk - dzieci powinny trzymać się od niej z daleka!
Bo życie toczy się dalej...
Nie wiem gdzie ...
Nie wiem dokąd ...
Czarne myśli w mojej głowie ...
Czy ten świat ma tak wyglądać...
Życie musi mieć sens... ale to niemożliwe...
Trzeba być twardym... Jak żelki z biedronki :-)
Zapałki - 10 gr, dynamit - 10 zł, widok spalonej szkoły - bezcenne
Do sprawdzianu trzeba dwojga: jeden pisze, drugi ściąga
Od aniołka mam skrzydełka lecz charakter od diabełka
Ładne oczy masz, ale nie twarz, zęby jak u konia, tyłek jak u słonia ;P
Nowe odcinki "Skazanego na szkołę" - od poniedziałku do piątku.
Dobrze, że szkoła nie trwa tak długo jak "Moda na sukces"...
Szkoła jest jak WC chodzisz bo musisz
Szkoła jest jak komisariat - o wszystko pytają bo sami nie wiedzą! ;-)
Szkoła jest jak żmija: męczy, dręczy i zabija!
Wiesz co się liczy? Dzwonek gdy stoisz przy tablicy
Szkoła jest jak Biedronka - codziennie niskie oceny
-Jestem słodka jak cukierek, tylko obwiń mnie w papierek ;)

-Krąży pogłoska że jestem BOSKA! Krąży plotka że jestem SŁODKA!

-Jestem słodka jak malinka, ale kwaśna jak cytrynka ;)

-Gdy ci smutno gdy ci zle, daj mi grafa zlituj się!

-Jeśli plan ''A'' nie zadziała, nie martw się!Alfabet ma jeszcze 31 innych liter ;)

-Pieniądze nie dają szczęścia, dopiero zakupy ;)

-Pieniądze szczęścia nie dają, ale za pieniądze można kupić żelki, a wtedy jest juz całkiem blisko do szczęścia :D
Kochaj i szalej, nie pytaj co dalej, baw się i grzerz, miłośćą się ciesz!

Jedno słowo jeden gest jdno życie żal.pl

czy to plotka że jestem słodka?

gdy Ci smutno gdy Ci źle daj mi grafa zlituj się:)

nie ma opisu-literki poszły spać

nie ma opisu bo nie ma długopisu jak będzię długopis to będzie też opis xDDD

nie ma opisu klawiaturka na urlopie:)

Opis prosty jak wodorosty

zielono mi :D

xDDDDDDDDD

gdy ci smutno gdy ci źle daj mi prezent nie smuć się:):):)

co się gapisz...Lvl(w miejsce kropek wpisz na ktury lvl zbierasz)sam się nie wbije:)

zero smutku zero łez moje zycie jest the best
Trzeba być twardym,twardym jak żelki z Biedronki xD ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz