Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 marca 2014

Pytania i odpowiedzi

                                                        Hej ostatnio pytacie mnie jak zrobić różne rzeczy
                                                            więc dzisiaj specjalnie dla was na nie odpowiem
                                                            oto pytania;
1 Jak zdobyć dużo fame?
Ja jak wbijałam lvl to ;
1 wchodzi łam w osiągnięcia
 wybieramy kategorie z której chcemy


wykonujemy zadania 
w dłóg mnie najlepiej wykonać 
z filmami
A jeśli masz 100sc lub więcej kup 100 bluzek lub mniej (zależy ile wam bluzek brakuje do 100sc)


3.lub obejrzyj 500 filmów

4.Pytanie
Jak mieć darmowego vipa?
Było to na samym początku  to był mój pierwszy post a jak coś to wejdź na mojego arta. Darmowy vip elite
Jak coś to wejdź tu; klik

pytanie 5
Jak robisz to że kopiujesz np. looka.
Naciskam przyciska Prt Sc SysRq

5 pytanie


Jak mieć dużo ubrań ?

Załóż kilka kont i kupuj ubrania lub kup vip


myślę że wam pomogłam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz