Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 marca 2014

Support

1) Mój użytkownik nie istnieje albo nie mogę się zalogować?

Jeśli wpisałeś poprawną nazwę użytkownika i pojawił się komunikat, że Twój użytkownik nie istnieje, prawdopodobnie jesteś na niewłaściwej stronie. MovieStarPlanet ma różne strony dla każdego kraju. Upewnij się, że jesteś na właściwej stronie (zobacz listę krajów tutaj).

2) Zapomniałem hasła?

Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij przycisk "Zapomniałem hasła", tam gdzie się logujesz, a hasło zostanie do Ciebie wysłane. Jeśli nie przypisałeś e-maila do Twojego użytkownika, musisz skontaktować się z Support. Proszę pamiętać, aby wysłać rachunek za zakup StarCoins lub VIP w celu udokumentowania, że użytkownik należy do Ciebie.

3) Jak zmienić hasło?

Kliknij na ikonę "Ustawienia" w prawym górnym rogu, aby zmienić swoje hasło.

4) Jak mogę zmienić mój e-mail?

Kliknij na ikonę "Ustawienia" w prawym górnym rogu, aby zmienić swój e-mail.

5) Jak mogę zmienić moją nazwę lub mój wiek?

Nie możesz zmienić swojej nazwy użytkownika ani wieku na MovieStarPlanet. Jeśli Twoja nazwa użytkownika jest Twoim prawdziwym imieniem, proszę skontaktuj się z Support.

6) Jak uniknąć automatycznych płatności?

Aby wyłączyć automatyczne płatności, proszę kliknąć na logo VIP / StarCoins a następnie przejść do folderu "Moje płatności" i tutaj wyłączyć automatyczne płatności.

7) Ktoś inny ma dostęp do mojego użytkownika

Jeśli nie zachowałeś swojego hasła w tajemnicy, ktoś mógł uzyskać dostęp do Twojego użytkownika. Proszę kliknąć przycisk "Zapomniałem hasła" tam gdzie się logujesz i hasło zostanie do Ciebie wysłane. Następnie zmień je od razu. Jeśli to nie pomoże, proszę przesłać do nas potwierdzenie zakupu VIP. Uwaga: należy pamiętać, aby podać swoją nazwę użytkownika.

8) Jak usunąć konto?

Przejdź do "Pomoc" (znak zapytania) w prawym górnym rogu, kliknij na "Mój Użytkownik" i wybierz "Usuń konto". Uwaga: Nie możesz odzyskać usuniętego użytkownika.

9) Jak odzyskać usuniętego użytkownika?

Niestety jesli usunąłeś swoje konto nie jest możliwe jego przywrócenie.

10) Nie mogę dokonać płatności za pomocą karty kredytowej?

Upewnij się, że Twoja przeglądarka zezwala na wyskakujące okienka, a następnie spróbuj ponownie. Możesz także spróbować wyczyścić pamięć podręczną i historię Internetu. Pamiętaj, aby zawsze zapytać rodzica lub opiekuna zanim dokonasz jakichkolwiek zakupów przez internet.
Uwaga: Zakup przedpłaconą kartą płatniczą może nie zostać autoryzowany.

11) Strona ładuje się niepoprawnie lub nagle nie mogę grać, a dotychczas grałem bez problemów?

Proszę upewnij się, że masz najnowszą wersję programu Adobe Flash Player na komputerze:
Będziesz także potrzebować najnowszej wersji przeglądarki, której używasz, jak choćby Internet Explorer, FireFox, Chrome, Safari.

12) Mojemu użytkownikowi brakuje niektórych przedmiotów?

Spróbuj przejść do swojego Pokoju, kliknij "Edytuj mój Pokój ", a następnie powinieneś znaleźć swoje przedmioty na "liście Przedmiotów ". Jeśli brakuje Ci Zwierzaka, powinieneś sprawdzić Hotel dla Zwierzaka.

13) Dostałem numer blokady?

Oznacza to, że Twój komputer (adres IP) został zablokowany na MovieStarPlanet. Jeżeli uważasz, że jest to błąd, prosimy o przesłanie numeru blokady do Support wraz z krótkim opisem, dlaczego Twoim zdaniem ta blokada jest błędna. Pamiętaj, aby podać nazwę użytkownika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz